Παρακάτω σας παραθέτουμε μερικές απο τις πιο συχνές ερωτήσεις που κάνουν οι πελάτες μας.

Στο μενού ΝΕΑ αναρτάται οτιδήποτε μπορεί να σας ωφελήσει είτε ως επιχειρηματία (π.χ. νέο πρόγραμμα ΕΣΠΑ) είτε ως ιδιώτη (π.χ. επιδότηση ενοικίου). Στη συνέχεια επικοινωνείτε μαζί μας να σας ενημερώσουμε λεπτομερώς για το δικό σας ζήτημα.

Εμείς ενημερώνουμε τους πελάτες μας – επιχειρήσεις είτε τηλεφωνικώς, είτε μέσω email για οποιοδήποτε δικαίωμα έχετε σχετικά με την επιχείρηση σας.
Επίσης εμείς σας κρατάμε ενήμερους για το σύνολο των υποχρεώσεων σας.
Εσείς ΔΕΝ χρειάζεται να κάνετε απολύτως τίποτα.

Εκτός των τακτικών υποχρεώσεων (π.χ. φορολογική δήλωση), υποχρέωση έχετε όταν προβαίνετε σε μία ενέργεια φορολογικού χαρακτήρα (π.χ. αγορά ακινήτου, θάνατος εγγυτέρου συγγενή με περιουσία κ.λ.π.) οπότε θα πρέπει να έρχεστε σε επικοινωνία με εμάς και να σας ενημερώνουμε για τις υποχρεώσεις σας.
Όσον αφορά τα δικαιώματα σας, μπορείτε να ενημερώνεστε από το υπομενού ΝΕΑ της ιστοσελίδας μας όπου αναρτάται οτιδήποτε σχετικό και κατόπιν να έρχεστε σε επικοινωνία μαζί μας.

Ναι. Αν πλοηγηθείτε στο μενού ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ, μπορείτε να δείτε και να διαβάσετε αναλυτικά όλες τις υπηρεσίες που παρέχουμε προς τις επιχειρήσεις.
Ωστόσο σας συμβουλεύουμε να έρθετε σε επικοινωνία μαζί μας να σας ενημερώσουμε ειδικά για την δική σας επιχείρηση και τις ιδιαιτερότητες της, ώστε να γνωρίζετε ακριβώς το είδος της συνεργασίας μας.
Αυτό μπορείτε να το κάνετε είτε τηλεφωνικά, είτε να μας στείλετε το μήνυμα σας στην ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ και θα σας καλέσουμε εμείς.

Η επικοινωνία μπορεί να γίνεται τηλεφωνικώς, μέσω email ή από το μενού ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ, συμπληρώνοντας τα στοιχεία σας και το μήνυμα σας και θα έρθουμε εμείς σε επικοινωνία με εσάς.
Για λόγους ευκολίας μπορείτε να πατήσετε στον σύνδεσμο ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ που βρίσκεται στο πράσινο πλαίσιο κάτω από κάθε κειμενάκι και σε οποιοδήποτε μενού, το οποίο θα σας μεταφέρει αυτόματα στην ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ.
Τέλος, με φυσική παρουσία καθώς μπορείτε να δείτε τη διεύθυνση του γραφείου μας αλλά και το στίγμα από τους χάρτες της google.
Έχουμε δώσει μεγάλη βαρύτητα στην επικοινωνία καθώς την θεωρούμε το Α και το Ω για την επιτυχία της συνεργασίας μας.

Από τη κεντρική σελίδα μπορείτε να ανατρέξετε στο μενού ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ αν είστε επιχείρηση, ή στο μενού ΙΔΙΩΤΕΣ διαφορετικά.
Μέσα σε κάθε μενού υπάρχουν υπομενού (π.χ. φοροτεχνικές υπηρεσίες, συμβουλευτικές υπηρεσίες κ.λ.π.) που μπορείτε να επιλέξετε και να δείτε αναλυτικά τις υπηρεσίες μας.
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ: Είμαι ιδιώτης και χρωστάω στην εφορία. Τι μπορώ να κάνω;
Ανατρέχοντας στο μενού ΙΔΙΩΤΕΣ, επιλέξετε το υπομενού ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ, αφού το ζήτημα σας είναι φορολογικού χαρακτήρα, εκεί θα δείτε την υπηρεσία που παρέχεται από το γραφείο μας «Αιτήσεις ρύθμισης οφειλών».
Σε κάθε περίπτωση μπορείτε να μας καλείτε και τηλεφωνικώς και να μας ρωτάτε.

Η ιστοσελίδα μας δημιουργήθηκε με σκοπό να ενημερώνονται όλοι οι φορολογούμενοι για τα δικαιώματα τους, είτε είναι πελάτες μας, είτε όχι. Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να έρχεστε σε επικοινωνία με κάποιον πιστοποιημένο λογιστή και ειδικευμένο σε παρόμοια θέματα.
Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε μαζί μας
Ωράριο Γραφείου
(Δευτέρα και Τετάρτη 08:00-14:00,
Τρίτη, Πέμπτη, Παρασκευή 10:00-16:00).